Wij houden van ons vak en hebben een passie voor sport!
Door inzet en met vertrouwen in elkaar, optimaal samenwerken om te kunnen scoren. Dat is wat beiden bindt.
Nederland heeft tot doel structureel tot de top 10 sportlanden van de wereld te gaan behoren.
Om dit te bereiken zal de sportcultuur nog een flinke slag moeten maken, zowel in de breedte als in de top. Wij dragen hier graag ons steentje aan bij.
Dit doen wij door sport en bedrijfsleven aan elkaar te koppelen.
Daar waar mogelijk zetten wij ons netwerk en onze kennis hiervoor in. Concreet heeft dit o.a. andere geleid tot:
- Denktank Den Haag Topsport
- Denktank Olympische Ambitie Amsterdam
- Het nieuw leven inblazen van Nima Sportmarketing
- LinkedIn groep Sportmarketing en Sponsoring Nederland met 5000 leden
Kunnen wij uw organisatie helpen om de link naar sport te leggen of zou u als professional willen bijdragen aan onze missie?
Neem dan vrijblijvend contact op met Steven de Roo
Kennis in ruil voor Marketing vacature of interim opdracht
Wij geloven in samenwerken en delen. Of het nu gaat om kennis, kansen of successen.
Wij doen altijd ons best om daar te zijn waar "het" gebeurd. Om zodoende mooie vacatures en opdrachten te kunnen aanbieden. Helaas kunnen wij niet overal tegelijk zijn. Om toch zo min mogelijk kansen te missen, zou ik jullie willen vragen onze extra ogen en oren in de markt te zijn. Graag vernemen wij "kansen" in de markt. Wanneer het ons lukt een dergelijke kans te verzilveren - m.a.w. - een kandidaat te plaatsen, staat daar vanzelfsprekend wat tegenover.
In samenwerking met NIMA kunnen wij in dat geval € 1000,- aan kennis overdragen.
NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is sinds 1966 actief op het gebied van marketing in de breedste zin van het woord. Ons doel? Jouw skills als marketeer verbeteren, verbreden, verdiepen en vergroten. Wij gaan heel ver om er voor te zorgen dat je je marketingkennis continu op peil kunt houden. Dit doen we o.a. door het afnemen van examens, het organiseren van seminars, Expert Classes en bedrijfsbezoeken, het verspreiden van marketingcontent en het certificeren van marketeers. Kortom; je leven lang leren!